Sirte Pihlaja Customer Directors on Boardiin

Shiruten toimitusjohtaja ja CXPA Finlandin toiminnanjohtaja Sirte Pihlaja on pyydetty mukaan Customer Directors On Boardiin. Ryhmä koostuu Customer Experience -asiantuntijoista, jotka haluavat kehittää asiakasajattelua yritysten strategisessa päätöksenteossa.

Shirute ja CXPA Finland ovat mukana yhteistyökumppanina Customer Advocates on Board -projektin selvityksessä, joka kartoittaa yritysten hallitustyöskentelyä asiakasajattelun näkökulmasta. Tavoitteena on edistää suomalaista elinkeinoelämää kohti syvällisempää asiakasajattelua ja määrätietoista asiakasymmärryksen hyödyntämistä. Päämärää tukeakseen asiakkuuskokemusten ammattilaisten verkosto CXPA Finland järjestää syksyllä hallitustyöhön osallistuville asiakkuuskokemukseen liittyvää koulutusta.

Toimitusjohtaja Sirte Pihlaja, puh. (050) 5700 190

Elisa panostaa eniten asiakastyöhönsä

Asiakkuuskokemuksen johtamiseen aiempina vuosina tehtyjen investointien vaikutukset näkyvät nyt myös jo konkreettisina bisneslukuina. Kaikista vastanneista 76% kokee, että panostukset ovat kannattaneet ja kertoo aktiviteeteilla olleen positiivinen vaikutus myös yrityksen tulokseen kuluneen vuoden aikana, mikä käy ilmi CXPA Finlandin ja Shirute Oy:n tuoreesta Asiakkuuskokemusten johtaminen Suomessa 2019 -selvityksestä, joka julkistettiin CXPA Finlandin kesäjuhlissa Helsingissä. Kokonaispisteissä Elisa oli ykkönen. Kärkikolmikon uudet tulokkaat Raute ja Tamro jakoivat toisen sijan.

info (at) shirute.com

Twitter @sirteace