Sirte Pihlaja Customer Directors on Boardiin

Shiruten toimitusjohtaja ja CXPA Finlandin toiminnanjohtaja Sirte Pihlaja on pyydetty mukaan Customer Directors On Boardiin. Ryhmä koostuu Customer Experience -asiantuntijoista, jotka haluavat kehittää asiakasajattelua yritysten strategisessa päätöksenteossa.

Shirute ja CXPA Finland ovat mukana yhteistyökumppanina Customer Advocates on Board -projektin selvityksessä, joka kartoittaa yritysten hallitustyöskentelyä asiakasajattelun näkökulmasta. Tavoitteena on edistää suomalaista elinkeinoelämää kohti syvällisempää asiakasajattelua ja määrätietoista asiakasymmärryksen hyödyntämistä. Päämärää tukeakseen asiakkuuskokemusten ammattilaisten verkosto CXPA Finland järjestää syksyllä hallitustyöhön osallistuville asiakkuuskokemukseen liittyvää koulutusta.

Toimitusjohtaja Sirte Pihlaja, puh. (050) 5700 190

Veikkaus ja Tieto ensi kertaa asiakaskokemusjohtajien kärkikolmikkoon

Asiakkuuskokemuksen johtamiseen aiempina vuosina tehtyjen investointien vaikutukset näkyvät nyt myös jo konkreettisina bisneslukuina. Yli kahdeksan kymmenestä kokee, että panostukset ovat kannattaneet ja kertoo aktiviteeteilla olleen positiivinen vaikutus myös yrityksen tulokseen kuluneen vuoden aikana, käy ilmi CXPA Finlandin ja Shirute Oy:n tuoreesta Asiakkuuskokemusten johtaminen Suomessa 2018 -selvityksestä, joka julkistettiin CXPA Finlandin tapahtumassa Helsingissä 23.8. Kokonaispisteissä Telia oli ykkönen. Veikkaus toisena ja kolmanneksi nousi Tieto.