Sirte Pihlaja Customer Directors on Boardiin

Shiruten toimitusjohtaja ja CXPA Finlandin toiminnanjohtaja Sirte Pihlaja on pyydetty mukaan Customer Directors On Boardiin. Ryhmä koostuu Customer Experience -asiantuntijoista, jotka haluavat kehittää asiakasajattelua yritysten strategisessa päätöksenteossa.

Shirute ja CXPA Finland ovat mukana yhteistyökumppanina Customer Advocates on Board -projektin selvityksessä, joka kartoittaa yritysten hallitustyöskentelyä asiakasajattelun näkökulmasta. Tavoitteena on edistää suomalaista elinkeinoelämää kohti syvällisempää asiakasajattelua ja määrätietoista asiakasymmärryksen hyödyntämistä. Päämärää tukeakseen asiakkuuskokemusten ammattilaisten verkosto CXPA Finland järjestää syksyllä hallitustyöhön osallistuville asiakkuuskokemukseen liittyvää koulutusta.

Toimitusjohtaja Sirte Pihlaja, puh. (050) 5700 190

Teleoperaattorit kärkisijoille Asiakkuuskokemusten johtajaselvityksessä

Asiakkuuskokemuksen johtamiseen uskalletaan sijoittaa euroja, koska investointien vaikutukset alkavat näkyä. Lähes yhdeksän kymmenestä kokee, että panostukset ovat kannattaneet ja kertoo aktiviteeteilla olleen positiivinen vaikutus myös yrityksen tulokseen kuluneen vuoden aikana, käy ilmi CXPA Finlandin ja Shirute Oy:n tuoreesta selvityksestä, joka julkistettiin CXPA Finlandin kesäjuhlissa Helsingissä 22.8. Telia oli ykkönen, ja DNA, Elisa ja Paroc jakoivat toisen sijan Asiakkuuskokemusten johtaminen Suomessa 2017 -selvityksessämme.